Delivery & Refund policy

Sharjah City , Dubai & Ajman :
Same Day Delivery


Abu Dhabi & Al Ain Orders will be Only in "Monday" / 24Hrs Pre-Order

RAK,UAQ on "Tuesday" / 24Hrs Pre-Order

Kalba , AlZaid , Fuj or Other Emirates or Out Side Shj City on Special Order Delivery only, Contact us for more information



التوصيل لـ: لأبوظبي والعين ، ستكون الطلبات في "يوم الإثنين" فقط / رأس الخيمة ، وأم القيوين ، "الثلاثاء" / يجب الطلب مسبقاً ب 24 ساعة

 كلباء ، الذيد ،  خورفكان ,الفجيرة  أو الإمارات الأخرى او المناطق خارج مدينة الشارقة  غير المذكورة التوصيل للطلبات الخاصة فقط ، اتصل بنا للحصول على مزيد من المعلومات

 سياسة العائدات
الإلغاءات سياسة العائدات

الإلغاء والعودة النقدية

استرداد المدفوعات عبر الإنترنت: يرجى الملاحظة أنه لن يكون هناك استرداد نقدي, المبالغ المستردة ستكون فقط على بطاقات الهدايا.

 

إذا كنت ترغب في إلغاء طلبك ، يرجى الاتصال بنا في أقرب وقت ممكن عبر الهاتف أو

support@tulipflower.ae

 

طالما لم يتم إدخال طلبك قيد التجهيز وإرساله ، فسنكون قادرين على إلغاء الطلب.

 

بمجرد خروج الطلب للتسليم ولكنه لم يصل إلى وجهته ، سنهدف إلى الاتصال بالسائق لإلغاء التسليم. ومع ذلك ، لن نتمكن من تقديم استرداد للمنتج نظرًا لجودة المنتجات الطازجة المستخدمة.

 

بالنسبة للإرجاع النقدي للظروف الخاصة أو رد الأموال عبر الإنترنت ، يرجى ملاحظة أنه سيتم خصم  من إجمالي الدفعة عند الاسترداد كـ "رسوم المعالجة عبر الإنترنت والرسوم المصرفية"

إذا كان الطلب خارج للتسليم وتمت الموافقة على إلغائه ، فلن يتم استرداد رسوم التوصيل.

 

 

سياسة العائدات

يجوز لنا ، حسب الظروف ، تقديم حلول أخرى مثل إعادة إرسال المنتج (الاستبدال) أو إعادة إرسال هدية مختلفة بنفس القيمة. نظرًا لأننا نعمل مع المنتجات الطازجة ، فسيكون لتقديرنا الكامل الحل المناسب والقابل للتطبيق. يرجى إعلامنا عند وصول الطلب أو في غضون ساعة واحدة من الاستلام. في مثل هذه الحالات ، سنسعى لاسترداد الأموال أو استبدالها أو أي حل آخر. نهدف إلى حل هذه المشكلة في غضون يوم عمل واحد.

 

 

نظرًا لأننا نعمل مع المنتجات الطازجة ، فسيكون لتقديرنا الكامل الحل المناسب والقابل للتطبيق.

        "" المبالغ المستردة ستتم فقط من خلال طريقة الدفع الأصلية وستتم معالجتها في غضون 10 إلى 45 يومًا اعتمادًا على البنك الذي أصدر بطاقة الائتمان. "

 

عندما يتم منح استرداد أو استبدال أو حل آخر ، فإننا نهدف إلى حل هذا في غضون 3 أيام عمل.

 

إذا كنت بحاجة إلى أي توضيح إضافي أو كان لديك أي سؤال ، فلا تتردد في الاتصال بنا على

support@tulipflower.ae

 

 

 

 

RETURN POLICY
Cancellations & Cash Return 

For Online Payment Refunds: Please note that there will be no Cash Refunds as refunds will be only on Gift Cards.


If you wish to cancel your order, please contact us the soonest via Telephone or 
support@tulipflower.ae

As long as your order has not been taken into production and dispatched, we will cancel the order.

Once then the order is out for delivery but has not reached its destination we will aim to contact the driver to cancel the delivery. However, we will not be able to provide a refund of the product due to the vulnerability and quality of the fresh products used.

For Special Circumstances cash return or online refund, please note that there will be a deduction of 8% from the total payment on refund as " Online Processing charges & Bank Charges "

If the order is out of delivery & it's approved to be canceled the delivery charges will not be refunded.

 


Return Policy

​We may, depending on the circumstances provide other solutions such as resending the product (replacement) or resending a different gift of the same value. As we are working with fresh products it will be to our complete discretion what solution will be suitable and applicable. Please notify us when the order arrives or within 1 hour of receipt. In such instances, we will endeavor to refund, replace, or any other solution. We aim to have this resolved within 1 working day.



As we are working with fresh products it will be to our complete discretion what solution will be suitable and applicable.

        ‘’Refunds will be done only through the Original Mode of Payment and will be processed within 10 to 45 days depends on the issuing bank of the credit card. ”

When a refund, replacement, or other solution is granted we aim to have this resolved within 3 working days.

If you require any further clarification or have any questions please feel free to contact us at support@tulipflower.ae